08.10.2016

ROOM TOUR | SECOND VIDEO ON MY CHANNEL



Zaczynam dopero na youtube, ale bardzo mi się to podoba. Zawsze chciałam nagrywać , ale niestety nie mam odpowiedniego sprzętu, dlatego te filmiki nie są jakieś nie wiadomo jak profesjonalne, ale staram się i miło by było usłyszeć od was jakąś opinie. Generalnie mój pokój zwykle jest posprzątany, więc to raczej normalne u mnie. Jeśli chodzi o pomysły na inne filmy to chętnie usłyszę od was kilka propozycji . Chciałabym dodawać filmiki raz na dwa tygodnie coś takiego, ale narazie wstydzę się cokolwiek powiedzzieć do tej komaerki... Mam nadzieję że się wkońcu przzełamię ;)

8 komentarzy:

  1. Chętnie zajrzę na twój kanał na yt :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Youtube to super zajęcie!:) Życzę powodzenia:)) Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik na prawdę dobry! Świetna robota, kręć dalej i nie wstydź się! :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło usłyszeć ciepłe słowa :)

      Usuń
  4. Ładnie Ci to wyszlo. Powiem Ci ze ja nigdy nie myslalam o nagrywaniu i montowaniu filmikow a zaczelam jakos rok temu i robie to w miare regularnie. Prosta, ciekawa i fajna forma przedstawienia wszystkiego w sumie. Zapraszam do mnie mam tam swoje filmiki, ale mysle ze nikt ich nie oglada, haha :) (najbardziej zadowolona jestem z tego z openera i z wakacji- wiec polecam jesli chcialabys obejrzec) Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo patrzyalm na twoje filmiki są meeega fajne :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło z twojej strony że zostawiasz komentarz ja postaram się zrobić to samo :)