29.06.2016

lookbook 2016 / my first video



Wkońcu nareszcie, nie wiem jak długo o tym mówiłam, ale jest. Po ciężkich staraniach, wielu godzinach, coś tam wyszło. Jestem amatorką, więc proszę nie czepiajcie się jak coś nie do końca wyszło. Ogólnie samych nagrań było sporo, mimo to filmik jest krótki. Stwierdziłam, że jak będę tak stać przez pięć minut w jednym stroju to będzie nudno. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam do subskrypcji, będzie mi ogromnie miło. Piszcie czy takie posty Wam się podobają :)





                   






HERE I SHOW YOU AN ONLINE DRESS STORE FULL OF APPEALING DRESSES INCLUDING BRIDAL BOWNS AND EVENING APPERALS



http://uk.millybridal.org/browse/mermaid-prom-dresses-c-113/?utm_source=post&utm_medium=1300&utm_campaign=blog


YOUTUBE




SNAPCHAT







INSTAGRAM
jest już was prawie 20k !









 

68 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)
    Filmik też mi się podoba :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy raz filmik jest naprawdę świetny i ta piosenka w tle wpadła mi w ucho (no właśnie co to za piosenka ) . Stylizacje wszystkie mi się podobały, ale najbardziej przypadły mi do gustu stylowa nr 1 i 4nie wiem czemu, ale chyba dlatego, że kocham czerń.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje z filmiku cudowne! Możesz nagrywać takich więcej :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na filmik, a stylizacje są piękne.
    ja również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ci to wyszło! Też zabieram się za filmik na bloga i tak mi się wydaje, że też mi to długo zajmie. Super stylizacje, oprócz drugiej, wszystkie mi się bardzo podobają. Chociaż na bluzy i jeansy to teraz trochę za gorąco ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lookbook!
    Już leci do Ciebie obserwacja!
    Pozdrawiam cieplutko!
    NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tym video ^^ Stworzyłaś naprawdę świetne stylizacje, ale druga spodobała mi się najbardziej ^^ Ta koszulka z Tedem jest genialna :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemny dla oka filmik, ale wolałabym żeby mimo wszystko był dodatkiem do wpisu ze ZDJĘCIAMI :) ! Jakoś tak jestem bardziej oddana fotografiom, a wideo to super dodatek :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł z tym filmikiem. Nie jest taki zły. Odwaliłaś kawał dobrej roboty. Podobają mi się te ciuchy.
    Pozdrawiam. Miłych wakacji.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. AAA I love the outfits. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny filmik, jak na pierwszy to fantastyczny! uwielbiam lookbooki, są bardzo inspirujące a ty wyglądasz po prostu super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega filmik i przede wszystkim bardzo inspirujące i świetne looki! ^.^ Jestem za większą ilością takich postów ;*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny lookbook!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Super film!
    Morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. filmik jest dobry, zobaczysz że z kolejnymi lookbookami nabierzesz wprawy! ciekawy blog ;)
    liczym, że zajrzysz tez do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł, look 1 i look 5 chyba najbardziej przypadły mi do gustu :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomysł na prezentację ubrań! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło naprawdę świetnie :)
    Obserwuję od jakiegoś czasu, będzie mi miło jeśli wrócisz.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ZAKOCHAŁAM SIE W TWOIM BLOGU!
    :)))
    Zapraszam! http://xooxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe stylizacje :) Subskrybuję i oczywiście łapka już dana.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny filmik :D Nie widać, że zrobiony przez amatorkę ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na pierwszy filmik jest całkiem dobrze! Nie znam się na tym, ale jakoś strasznie drażni mnie to mocne przejście z jednego ujęcia do drugiego :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło naprawdę fajnie! Sama nie wiem kiedy odważę się na youtuba, kto wie czy w ogóle to nastąpi... :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze wyszedl ci ten filmik! Powodzenia w tworzeniu kolejnych! :D
    Pisalas u mnie w komentarzu ze obserwujesz lecz niestety nie znalazlam cie na liscie obserwatorow mojego bloga :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak na poczatek jest super :) Fajne stylizacje :*

    comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na pierwszy filmik jest bardzo dobrze :)
    Udane stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, świetny filmik i stylizacje :)
    Obserwiję i zapraszam krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizację, zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny filmik, stylizacje bardzo w moim guście, choć ostatniej stylizacji niezbyt mogłam się przypatrzeć, to spodnie i tak mi sie spodobały
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmik naprawdę super! ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się w ogole nie chce otworzyć ten filmik.. :/ Coś jest skopane

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam oglądać lookbooki:)
    obserwujemy?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 3 i 5 outfit to moje ulubione! Pomysł z filmikiem jest świetny. Możesz dodawać takie częściej :)

    zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega pomysł na filmik, też takie coś planowałam :)

    Zapraszam do mnie:
    ederrean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaraz zabieram się do oglądania :) Powodzenia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Idę oglądać :D ;*
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie tu u ciebie, szczególnie zauroczył mnie wygląd twojego bloga, sama robiłaś? :D

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na filmik i fajna piosenka w tle. :)
    Fajne inspiracje. Uwielbiam czarny w każdym wydaniu i o każdej porze roku ;) No chyba że jest gorąco, wtedy raczej się wystrzegam czarnych ubrań ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyszło naprawdę fajnie. Ciekawy pomysł :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się 5 look, ale reszta stylizacji też jest bardzo fajna.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatni look jest bardzo w moim stylu! Powodzenia w dalszej karierze "jutubowej"

    cludia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny filmik jak na pierwszy raz! :D Powodzeniaa ♥ 1 outfit jak najbardziej w moje gusta ^^

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie lepiej jest gdy filmiki tego typu są krótsze niż nie wiadomo jak bardzo długie. Natomiast Twój filmik jest całkiem fajny, a przede wszystkim ładne stylizacje :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluzka z Tedem jest świetna! Jak na amatorkę naprawdę super Ci wyszło :D
    zapraszam do mnie, niedługo pojawią się bardziej konkretne posty:
    http://bycsobadokonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatni look najlepszy! Jak na pierwszy filmik to świetnie ci wyszedł :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. No, całkiem fajny ten twój lookbook :)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega podobają mi się wszystkie stylizacje, jednak ostatnia przebija wszystko! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. takie lookbooki to bym mogła oglądać godzinami *.* świetna robota! też idealnie dopasowałaś muzykę :3
    uuwielbiam twoje włosy ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie Ci to wyszło! Wow! :D Powodzenia w dalszych działąniach!

    Czy mogłabym prosić o klik w link soufeel u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  50. jeszcze trochę i będziesz wymiatać;p

    OdpowiedzUsuń
  51. Nagrywaj częściej, będzie coraz lepiej. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog! ♥
    __
    Proszę o oddanie głosu: KONKURS AVON Z całego serducha dziękuję! ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło z twojej strony że zostawiasz komentarz ja postaram się zrobić to samo :)