20.04.2016

how I stay fit - breakfast , workout

cześć!


Wkońcu jest to o co pytaliście juz od bardzo dawna. Bardzo się przyłożyłam do tego posta i mam nadzieję że wam się spodoba i przyda. Mój dzień zwykle zaczynam dość wcześnie ze względu na oczywiście szkołę, dlatego często nie mam czasu nic zjeśc jak pewnie większość z was... Zrobiłam błąd mówiąc że nie mam czasu... nie miałam czasu. Teraz nie ma dnia gdzie nie zjadłabym pełnowartościowego śniadania. Pytacie często też co ćwiczę. Odkąd jestem na diecie wcale nie schudłam, jeśli chodzi o utrate wagi, ale bardzo zmnniejszył mi się obwód w talii w nogach i w rękach. Ćwicze codziennie, ale codziennie coś innego żeby zróżnicować partie mięśni na które codziennie ćwiczę. Cztery razy w tygodniu ćwiczę kardio między innymi:
Ewa Chodakowska - Turbo Spalanie - https://www.youtube.com/watch?v=boGWe5jSN9I
Bieganie dwa razy w tygodniu ( około 3 km tygodniowo ) i rower jak jest pogoda. Reszte dni ćwiczę na poszczególne partie mięśni zazwyczaj:
Ewa Chodakowska - Skalpel - https://www.youtube.com/watch?v=iq6LM0CD18Q
Ewa - brazylijskie pośladki - https://www.youtube.com/watch?v=9zFp62CKSbY
Mam kalendarz w którym mam zaplanowane ćwiczenia na kolejne tygodnie. Dzięki temu mogę kontrolować to co ćwiczę i wiedzieć co ćwiczę w danym dniu, i wiedzieć kiedy musze zrobić jednodniową przerwę w ćwiczeniach, aby mięśnie się zregenerowały.





Nie jem chleba, więc ciężko jest wymyślić pełnowartościowe śniadanie, tak żeby się w miarę najeść.Na śniadanie najchętniej sięgam po banana , jogurt naturalny i wszystko miksuje. Jednak to za mało na śniadanie, więc zawsze biorę owsiankę, nie gotuje, od razu daje na wierzch do słoika razem z wymieszanym bananem i jogurtem. Śniadanie dla niewprawionych może zająć koło 15 minut ale warto. Wiadomo nie codziennie tak jem, ale to jest tanie i proste w przyrządzeniu, a do tego pyszne i zdrowe, więc idealne dla osób na diecie i nie tylko :)



 





Jak mamy więcej czasu rano najchętniej robię jajecznice. Białko jest najlepszym gościem na naszym śniadaniu. Niestety za często robiłam jajecznice i mi się przejadła, ale znalazłam prosty i tani sposób jak wzbogacić ją w smaku. Używam cukini, najpierw trzeba porządnie wymyć , pokroić i dać na rozgrzaną patelnie. Jak cukinia zmiękczeje dajemy dwa jajka i dalej czynności wykonujemy jak przy  jajecznicy. Warto dodać pieprz, który posiada substancje wspomagające odchudzanie ( piperyna ). Jako że nie jem chleba, do jajecznicy biorę zawsze dwie kromki pieczywa chrupkiego. Jest bardzo zdrowe i mało kaloryczne.








Pierwszy post za nami. Zapraszam do obserwacji w następnych postach pojawią sie inf. o moim obiedzie . Niedługo też pojawi się filmik na youtube , ale bardzo bym chciała zdobyć najpierw kilki obserwatorów, aby wiedzieć czy ktoś miałby ochote pooglądać mój filmik. Mam w zanadrzu trzy filmiki - GRWM, LOOKBOOK , co jeść i jak ćwiczyć?


SUBSKRYPCJA KLIK

SNAPCHAT



89 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam z Twoich przepisów na śniadanie+dzięki za linki do ćwiczeń. :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ćwiczę codziennie! Staram się także jeść zdrowo.
    zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 3 tygodni ćwiczę mel b, dziennie od 30-50 minut, w niedzielę albo środę, zależy od mojej nauki się regeneruję. Coraz bardziej uważam na to co jem, może raz za kiedy zjem białe pieczywo, bo akurat w domu nie ma nic do jedzenia haha ;) Ale zauważyłam, że coraz lepiej idzie powstrzymywanie się od słodyczy fast foodów i innych produktów, takich jak ziemniaki, które nie są odpowiednie dla osób na diecie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wreszcie napisałaś tego posta :) Ja w wakacje ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, głównie Skalpel i czasami z Mel B. Mam zamiar do tego powrócić oraz biegać i jeździć na rolkach. Mam nadzieję, że to wyjdzie, ale to już tylko ode mnie zależy :D To pieczywo chrupkie jest pyszne, bardzo lubię je jeść. Fajny i ciekawy post. Chętnie obejrzę filmiki na YouTube z Twoim udziałem. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już 2 tygodnie biegam, a ostatnio nawet dołączyłam do tego Skalpel Ewki!


    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakos nie moge zmobilizowac sie zeby cwiczyc. Teraz zapisalam sie na silownie i od poniedzialku mam miec rozpisane treningi z trenerka. Mam nadzieje ze ona mnie jakos poprowadzi i zrzuce kilka kg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, ja również ćwiczę i zdrowo się odżywiam, ale ciekawą masz propozycje śniadania, więc w najbliższym czasie wypróbuje :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłabym wszystko :D :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. great tips. Eating healthy is important...and I do like your sporty styling.

    http://modaodaradosti.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci, że jesteś taka wytrwała w ćwiczeniach, ja nie dałabym rady tak codziennie, ale czasem ćwiczę mel b, które też polecam :)

    Zapraszam, MAI BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Biegam już dość długo ale nie nie odzywaiam się zdyt zdrowo.
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog!
    Zaobserwowała bo jest super ;)

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatny post, dziękuję:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :)

    https://vintedzianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm pysznie to wygląda ! :) Ciekawy post oby takich więcej :* Zostajemy tu na dłużej poprzez obserwowanie zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear!! your blog is really nice and your posts are very interesting !!! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately. kiss. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie mam zamiar przestać jeść chleb, tylko z tym jest ciężko, bo czasem trudno wymyślić jakieś zamienne danie :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przepisu skorzystam na pewno :) wszedzie ta "moda" na cwiczenia.. Czy tylko ja nigdy w zyciu nic nie cwiczylam bo mi sie nie chcialo?


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Nowy post, jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj to duża motywacja :) na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Your food looks so tasty and your legs are gorgeous and wow ;) Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu się zmobilizować i zacząć ćwiczyć :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. This is really beautiful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze zabrać się za ćwiczenia. Bardzo pomocny post. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear, interesting post. I'm your new followers (# 291) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dziś zaczynam dietę i ćwiczenia ! :D
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/wisniowy-sad.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Legginsy cudowne :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie jadłam jajecznicy z cukinią, musze spróbować :p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A nie lepiej nie ćwiczyć przez tydzień na jedną cześć partie ciała? A za tydzień spróbować coś innego? Albo skup się na jednej części. Jak ją wyrzeźbisz to zabierzesz się do czegoś nowego? :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Od kilku tygodni staram się jeść zdrowe posiłki i z przyjemnością skorzystam z twoich przepisów ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też ostatnio wziełam się za ćwiczenia ale niestety dorwała mnie kontuzja nogi i nie mogę na razie ćwiczyć tak mocno . Ale jeżdżę na rolkach w zamian bo to jest lżejsze na moją nogę , a tak to wogólę nie powinnam niczego ćwiczyć w przez te 4 tygodnie ale nie mogę wytrzymać hahah;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, naprawdę przemyślany. Już się nie mogę doczekać filmików! :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, jak ślicznie wygląda to śniadanko. Ja niestety, podobnie do Ciebie wstaję bardzo wcześnie i nigdy nie mam czasu na zrobienie takiego czegoś przed lekcjami... Ale zamierzam jeździć do szkoły na rolkach :) Świetny post i dobrze przemyślany! Miło się czytało :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nigdy nie znajdę motywacji! :d
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda pysznie jednak na śniadanie wole pieczywo.



    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda mega apetycznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej! Nominowałam Cię do LBA :D Zapraszam
    http://divine-candy.blogspot.com/2016/04/trudny-powrot-i-mia-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny i do tego prosty sposób na przygotowanie śniadania. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Superowe wygląda pysznie :D

    Zapraszam wszystkich do mnie https://devilishwoman98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie to wszystko opisałaś, wygląda bardzo smacznie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne pomysły na śniadanie chętnie jakiś wykorzystam :P

    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam :)
    http://partsoflifem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super wpis! Przyda się :)

    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/
    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam sie, Ewa Chodakowska jest dobra na wszystko!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W takich chwilach żałuję, że mam problemy z kolanami. Podobno ćwiczenia Ewy Chodakowskiej bardzo obciążają kolana, ale mają spektakularne efekty. Pozostanę z tego względu przy Mel B i codziennych sportach. ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ćwiczę z Ewą i Mel B. Wykorzystam przepis i jeszcze wpadne. Pozdrawiam
    http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy post i chętnie wypróbuje twoje przepisy ;)
    Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam owsiankę na śniadanie :)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne przepisy, koniecznie muszę spróbować. Bardzo zainteresował mnie ten dzienniczek ćwiczeń, też kiedyś prowadziłam taki ale niestety razem z ćwiczeniami poszedł w las ;)) Może w końcu znowu się zmotywuje ;) Super post ;))
    Zapraszam do siebie
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super przepis dzisiaj spróbuje .
    Obserwuje na 2 kręgach zapraszam do mnie odpowiadam na każdą obserwacje http://ukrywamsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bardzo rzadko ćwiczę, na pewno skorzystam z propozycji śniadań :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post! :)

    x Sandra

    www.morestylethanfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  52. PRZEPIEKNY BLOG obserwuje!! Cudowne dresiki :*
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    Mój blog to shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. JA staram się uzupełniać dietę w witaminki, ale za bieganie nie moge się wziąć

    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  54. ja ostatnio zaczęłam ćwiczyć i nieco zdrowiej się odżywiać, ale nadal mam problem z regularnością posiłków :/
    uwielbiam takie śniadania! chociaż u mnie to właściwie drugie śniadanie, bo po czymś takimj za godzinę bym zgłodniała haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super rady dla kogoś początkującego z dietą i ćwiczeniami, ta jajecznica wygląda przepysznie! również obserwuje:)

    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie na śniadanie na zmianę omlet z jajek, mąki kokosowej i bananem albo płatki owsiane lub jaglane z żurawiną i wiórkami kokosowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chodakowska rządzi! Ja na śniadanie najczęsciej jem owsiankę :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny post ;)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny pomysł na śniadanie!
    w wolnych chwilach zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne pomysły na śniadanie! Jajecznicę z cukinią chętnie wypróbuję :) Ja ćwiczę 4 razy w tygodniu a 2 biegam, więc zawsze ten jeden dzień w tygodniu pozostaje mi na regeneracje, a wagą nigdy się nie sugeruję, jedynie wymiarami. :))

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Interesuję się życiem "fit" juz od dawna, i powiem szczerze że nie do końca zgadzam się z tym że powinniśmy jeść białko na śniadanie, ja na przykład zdecydowanie lepiej czuje się gdy zjem śniadanie bogate w wartościowe węglowodany. Myślę że to kwestia nas samych, bo wiele razy próbowałam z białkami i naprawdę to nie dla mnie..
    FrechFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  63. Niesamowite jaka wytrwała musisz być w ćwiczeniach i dobrze zbilansowanej diecie! Brawo! Nie każdy ma taką silną wolę i samozaparcie ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. banaaaanyyy!! kocham te owoce a przy okazji są zdrowe i sycące :) <3
    http://etworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Odkąd polubiłam się z Ewką to mój wygląd się zmienił. Nawet namówiłam mamę do Skalpela :)
    Ja zamiast chleba chrupkiego wolę krążki ryżowe :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej :D
    Ciekawe propozycje na śniadanie ;) Interesuje mnie tylko dlaczego nie jesz chleba? :D
    U mnie ostatnio też post z propozycjami na zdrowe śniadanie, zapraszam :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluje takiej motywacji! <3 Ja nie przepadam za cwiczeniami z Ewka ale mega ja szanuje i uwielbiam jako osobe <3 Uwielbiam owsianke na sniadanie co do jajecznicy to rozumiem tez mi sie przejadla i na razie nawet nie chce jej ruszac w wersji z cukinia potrzebuje chwile odpoczynku ;)
    nie moge sie doczekac notki o obiadach! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny post! Obserwuje! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Te pyszności, to dowód na to że to co zdrowe, nie znaczy nie dobre ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny post <3.
    Zapraszamy do nas ;).
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja ostatnio nie mogę się zmotywować, mam nadzieje że szybko to się zmieni. Chętnie skorzystam z Twoich przepisów na śniadanie, może dzięki Tobie będę miała siły aby się zmotywować.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bycie fit jak najbardziej na tak!
    Obserwuje x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. U mnie na śniadaniu najczęściej gości owsianka z bananem i dwie kromki pełnoziarnistego lub razowego chleba z masłem orzechowym. Niebo w gębie i energia na cały dzień! ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. W końcu znalazłam kogoś kto przygotował taki wpis, napewno skorzystam z twoich porad, liczę że zawitasz u mnie
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  75. Swego czasu ćwiczyłam regularnie, jednak ostatnio się trochę zaniedbałam, dzięki za motywację! :)

    Obserwuję i zapraszam: http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Też ćwiczę z Mel B! Dziękuję za odwiedzinki.
    Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo ciekawie się zapowiada. Na pewno zostanę na dłużej, a przepisy chętnie wypróbuję :)
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u mnie w linki. Za podanie przynajmniej 3 cen zaobserwuję Cie i polecę twój blog w następnym poście.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Kolejny post, który widzę dziś o jedzeniu. Muszę iść coś zjeść! Też staram się jeść zdrowo, oraz regularnie ćwiczyć. Muszę jeszcze bardziej ograniczyć słodycze <3

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  79. Chyba muszę zacząć ćwiczyć, w końcu wakacje za 2 miesiące :D
    Obserwuję
    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny post, super pomysł na zdrowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Na pewno skorzystam z przepisu :))
    http://xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo fajne przepisy, których na pewno sama spróbuje, bo od lat staram się nie jeść chleba, ale mi to jakoś nie wychodzi :p Zapraszam do mnie ;33 http://justdancejulcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Super przepis :)

    Zapraszam: Mój blog u mnie też jest kilka ciekawych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło z twojej strony że zostawiasz komentarz ja postaram się zrobić to samo :)