20.04.2016

how I stay fit - breakfast , workout

cześć!


Wkońcu jest to o co pytaliście juz od bardzo dawna. Bardzo się przyłożyłam do tego posta i mam nadzieję że wam się spodoba i przyda. Mój dzień zwykle zaczynam dość wcześnie ze względu na oczywiście szkołę, dlatego często nie mam czasu nic zjeśc jak pewnie większość z was... Zrobiłam błąd mówiąc że nie mam czasu... nie miałam czasu. Teraz nie ma dnia gdzie nie zjadłabym pełnowartościowego śniadania. Pytacie często też co ćwiczę. Odkąd jestem na diecie wcale nie schudłam, jeśli chodzi o utrate wagi, ale bardzo zmnniejszył mi się obwód w talii w nogach i w rękach. Ćwicze codziennie, ale codziennie coś innego żeby zróżnicować partie mięśni na które codziennie ćwiczę. Cztery razy w tygodniu ćwiczę kardio między innymi:
Ewa Chodakowska - Turbo Spalanie - https://www.youtube.com/watch?v=boGWe5jSN9I
Bieganie dwa razy w tygodniu ( około 3 km tygodniowo ) i rower jak jest pogoda. Reszte dni ćwiczę na poszczególne partie mięśni zazwyczaj:
Ewa Chodakowska - Skalpel - https://www.youtube.com/watch?v=iq6LM0CD18Q
Ewa - brazylijskie pośladki - https://www.youtube.com/watch?v=9zFp62CKSbY
Mam kalendarz w którym mam zaplanowane ćwiczenia na kolejne tygodnie. Dzięki temu mogę kontrolować to co ćwiczę i wiedzieć co ćwiczę w danym dniu, i wiedzieć kiedy musze zrobić jednodniową przerwę w ćwiczeniach, aby mięśnie się zregenerowały.





Nie jem chleba, więc ciężko jest wymyślić pełnowartościowe śniadanie, tak żeby się w miarę najeść.Na śniadanie najchętniej sięgam po banana , jogurt naturalny i wszystko miksuje. Jednak to za mało na śniadanie, więc zawsze biorę owsiankę, nie gotuje, od razu daje na wierzch do słoika razem z wymieszanym bananem i jogurtem. Śniadanie dla niewprawionych może zająć koło 15 minut ale warto. Wiadomo nie codziennie tak jem, ale to jest tanie i proste w przyrządzeniu, a do tego pyszne i zdrowe, więc idealne dla osób na diecie i nie tylko :)



 



02.04.2016

april day

hejka!

Wiem obiecałam Wam post o mojej diecie i zdrowym odżywianiu, ale ciężko mi sie do tego zabrać. Szczerze powiedziawszy diete zaczynam w sumie od wczoraj, bo wcześniej mój dzień składał się z ćwiczeń i czegoś do jedzenia. Większą wagę poświęcałam ćwiczeniom a to był błąd! Dużo czytając o różnych produktach, wiem co jest dobre, a co nie. Chętnie się z Wami o tym podziele już w następnym poście, więc aby być na bieząco zaobserwuj! :)